מדיניות החזרת מוצרים ביטול הזמנות ושירות

עדכון מתאריך ה7.10.2023 - זמני המשלוח עלולים להתעכב מהזמן המוערך בשל עיכובים וביטולי טיסות שאינם בשליטה שלנו או של חברות המשלוחים
עמכם הסליחה ותודה על ההבנה
כל המשלוחים באתר מגיעים לנק׳ איסוף ולא במשלוח עד הבית!
אין באתרינו אופצייה לקבל את המשלוח עד בית הלקוח, רק אם תואם אחרת עם שירות הלקוחות


ביטולים:

– אתר ״מי קאסה״ יתחיל לעבד את הזמנתכם עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.
– החזרים כספיים וביטולי עסקאות יבוצעו ע״פ החוק להגנת הצרכן כפי שמצוין בחוק המלא.
– צרכן יהיה רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע עסקה.
- במידה והמוצר הועבר לחברת המשלוחי בדרך כלל קורה מרגע ההזמנה ועד 72 שעות אחרי ביצוע ההזמנה, יהיה על הלקוח להמתין לקבלת המשלוח ולאחר איסופו מנק׳ החלוקה הלקוח יצרך לשלוח את הפריט חזרה. חשוב להבין שמדובר במשלוח רשום ואין אפשרות לבטל אותו אחרי שעבר לספק, ואין אפשרות לא לאסוף אותו מאחר וחברות המשלוחים לא מחזירות את המוצרים חזרה לשולח.
– – במידה וסיבת ביטול העסקה הינה חרטה בלבד, יהיה על הצרכן לשלם לעוסק דמי ביטול בשיעור 5%₪ – מערך העסקה + ניכוי דמי המשלוח הלוך במידה והביטול לאחר שנשלח המוצר ללקוח.

החזרות:
- כל ההחזרות באתר ישלחו חזרה על חשבון הלקוח לספקים בחו״ל בדרך כלל בסין
– במידה והמוצר שהזמנתם הגיע פגום תוכלו לקבל מוצר חדש על חשבון ״מי קאסה״ ללא עלות נוספת.
– במידה והמוצר אינו לשביעות רצונכם, ניתנת לכם האפשרות להחזיר במשלוח את המוצר אלינו. ותהיו זכאים להחזר כספי של 90% מערך ההזמנה עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח.
– במידה והמוצר הגיע פגום או שבור תצטרכו לשלוח תמונה לצוות השירות שלנו (במייל התמיכה) ולפיכך צוות האתר ישלח לכם מוצר חדש ללא עלות או קופון זיכוי מלא על סך עלות המוצר, לפי בחירתכם.
– בגין ביטולי עסקאות בעקבות סיבת ״מוצר פגום״, צוות האתר יתן החזר מלא לאחר שליחת המוצר חזרה למשרדי החברה ו/או לספק המוצר וע״פ תקנון האתר 
- במידה והמוצר הגיע פגום ניתנת לכם האפשרות לעלות זאת מול שירות הלקוחות עד 14 ימי עסקים מרגע איסוף החבילה,
במידה ותעלו זאת בכתב מול שירות הלקוחות אחרי 14 ימי עסקים - הספק אינו מתחייב לתת שירות.
כמובן שבתחום ה14 ימי עסקים הראשונים הספק יתן מענה מלא, ואם צריך שליחת חבילה חדשה ללקוח.

- החזרות המשלוח ועלות משלוח ההחזרה ישולמו ע״י הלקוח ולא ע״י חנות ״מי קאסה״

- הזמנות מעל 1 פריטים שמגיעות מספקי צד ג׳ שונים יסופקו במשלוחים נפרדים,
הזמנות מעל 1 פריטים שמגיעים מאותו ספק צד ג׳ יסופקו במשלוח אחיד

הערה חשובה – בתקופה האחרונה (תקופת מגפת הקורונה)

 יתכן ויכולו עיקובים בזמני השילוח עמכם הסליחה



שירות וזמני משלוח:
-שימו לב כי זמני המשלוח באתר משתנים בין מוצר למוצר מכיוון שהמוצרים מגיעים מספקים שונים ברחבי העולם.
זמני המשלוח נעים בין 19-39 ימי העסקים כולל יום ביצוע ההזמנה + 24-72 שעות זמן עיבוד ההזמנה
– שירות הלקוחות והתמיכה של ״מי קאסה״ יהיו זמינים עבורכם בכל עת במייל שלנו Micasa@gmail.com
 או דרך עמוד צור קשר, או בוואצפ
– הלקוחות של אתר ״מי קאסה״ חשובים לנו, צוות האתר יעשה מקסימום בכדי לעשות אתכם מרוצים.
– בכל עת שיש חוסר התאמה בין מדיניות האתר לבין החוק להגנת הצרכן, הוראות החוק להגנת הצרכנים יתעלו על מדיניות אתר ״מי קאסה״.
- אחריות מלאה של הלקוח לשים טלפון שמקבל הודעות SMS במידה ולקוח ישים טלפון בהזמנה שלא מקבל הודעות sms ויהיו תקלות בקבלת המשלוח האתר לא אחראי לכך
מה שנשאר לכם זה רק לבחור מוצרים, להזמין וליהנות מחווית קניה בלתי מתפשרת.
- מוצרים שעולים על 75$ יתכן ויחוייבו בדמי מכס עם כניסתם לארץ
דמי המכס ישולמו על ידי הלקוח ולא ע״י האתר
x

#{title}

#{text}

#{price}